Arbeidsoppgåver

  • Bidra på vårt kundesenter i tillegg på avdelingane
  • Løyse saker for kundane raskt, trygt og personleg
  • Rettleie kundane i banken sine digitale og sjølvbetjente løysingar
  • Delta i planlegging og gjennomføring av arrangement der banken er sponsor og skal ha ei rolle. 
  • Moglegheit for å delta på salsaktivitetar og utadretta kundeoppfølging

Kvalifikasjonar og eigenskapar:

  • Me søkjer deg som trivast i dialog med kundar, er blid og serviceinnstilt og løysingsorientert.
  • Du har interesse for banktenester og privatøkonomi.
  • Du er sjølvstendig, strukturert og har gode evner til å lære nye ting.
  • Du snakkar og skriv norsk og engelsk flytande.
  • Du har bestått 3-årig vidaregående skule og fullført eller påbegynt høgare utdanning.

Viktig når du søkjer

  • Hugs å skrive kva periode du kan jobbe 
  • Send søknad med CV til rst@sognbank.no så snart som råd og seinast innan 01.03.2023

For rette kandidaten kan det verte mogeleg med forlenga engasjement. 

For spørsmål og meir informasjon kan du kontakte leiar kommunikasjon og kundeopplevingar Ragnhild Skahjem Tofastrud  tlf. 480 01 430 eller leiar privat og bedrift Alexander Dvergsdal tlf. 468 64 434.