Hopp til innholdet

PSD2 (Revised Payment Services Directive)

I 2018 blei PSD2 innført, eit EU-direktiv som pålegg alle bankar å opne opp for at kundane våre kan nytte seg av tredjepartar for å utføre betalingstenester, samt å kunne sjå saldo og transaksjonsopplysningar på sine kontoar i banken.

Kva betyr dette for deg som kunde?

Hensikta med direktivet har vore å auke konkurransen og innovasjon i finansmarknaden, og lar deg som bedriftskunde kunne velje å dele saldo og transaksjonshistorikk med godkjente tredjepartar i tillegg til å utføre betalingar. Direktivet gjeld for betalingskontoar, betalingskort og betalingstenester.

Meir informasjon om PSD2

Vår leverandør av kontotenester har utvikla løysingar for slik tilgang for tredjepartar, slik at godkjente tredjepartar kan gjennomføre såkalla betalingsfullmakttenester og kontoinformasjonstenester mot kontoar i vår bank. Desse løysingane er baserte på API'ar som byggjer på internasjonale standardar frå Berlin Group (NextGenPSD2) og STET.

Komplett liste over alle Eika banker 
API er ei forkorting for «Application Program Interface», og er eit programvaregrensesnitt som gjer det mogleg for ulike applikasjonar å kommunisere med kvarandre. Svært forenkla kan eit API skildrast som ein strukturert måte å overføre data frå ein stad til ein annan.

Eit opent API betyr at eit selskap gjer delar av dataene sine tilgjengelege for andre.
EU-kommisjonen publiserte 5. september 2019 ein brosjyre om forbrukarrettar knytt til betalingstransaksjonar i Europa.

Brosjyren er utforma med bakgrunn i bestemmelsen i art. 106 i EUs reviderte betalingstenestedirektiv (PSD2), som pålegg EU-kommisjonen å utforme brukervennleg elektronisk informasjon om forbrukarrettar.

Forbrukarrettane som er skildra i EU-kommisjonens brosjyre gjeld også for forbrukarar som bur i Noreg.

Les om forbrukarrettane her.
Krav om sterk kundeautentisering trådde i kraft innanfor EU/EØS-området 31. desember 2020. Dette medfører at du som kunde vil oppleve større tryggleik ved blant anna netthandel med kortet ditt. Les meir om kva dette betyr for deg her.

Les meir om SKA her.
In case of issues in production or sandbox, or if you have questions about the PSD2-APIs, please contact the bank during opening hours at dagligbank@eika.no to reach our support service.

For information about opening hours, please see https://eika.no/eika-alliansen/customersupport

Please note that the following information must be included for all specific requests:

Request timestamp
Full Request URL
Request ID
PSU-ID
Business Impact (f.ex single or several transactions affected)


If the issue is critical or urgent, please give us a call.